13/4-07

DAGENS KLÄDSEL: Vita mukisbyxor och en lila t-shirt
DAGENS SMINK: inget :)
DAGENS FRISYR: snelugg!
DAGENS PEPP: vädret!
DAGENS HÄNDELSE: Solat & bio!
DAGENS LÅT: ingen aning!
DAGENS VILL HA:  skooooor
DAGENS SJUKA:  ont i huvudet
DAGENS PLANER: Biiiio
DAGENS SKADA: inget :D
DAGENS DUMMASTE: röka :-(
DAGENS VACKRASTE: solnedgången utanför mitt fönster
DAGENS ROLIGASTE: att jag gjorde en bk på kakan x'D
DAGENS TRÅKIGASTE: engelska..
DAGENS KRAM: av idun ^^
DAGENS GODIS: glass, solero exotic ^^
DAGENS HUMÖR: sommarvärmen gör mig peppad.
DAGENS KÖP:  ett ciggpaket,glass och sola.

Kommentarer
Postat av: idun

jag var dagens kram (a) älskar dig gumman <3<3

2007-05-04 @ 18:57:16
Postat av: okej

rök inte om du tycker att det är "dummaste" för det är ennu dummare om man tycker så :S:/

2007-05-15 @ 19:43:19
Postat av: kexat

jag vet, och jag har/håller på att sluta röka :)

2007-05-20 @ 23:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0