3/4-07

okej, är det så att sommaren är påväg nu eller? för det skulle vara väldigt skönt!
och min idun som fyller år på torsdag, så först ska jag vara hos henne ett tag, käka middag etc.. sen så har jag och pippi gjort en grej för henne (A) hihi ^^'
i söndags, vad gjorde jag då? hmpf, kommer inte ihåg :D haha.
i måndags? jo du.
då var det så att vi hade tänkt att festa lite, och kakan sa att hon sov hos mig, jag sa att jag sov hos kakan och idun sa att hon sov hos kakan.. Men i princip allt gick snett ( men kuk var det, och lite full hann man bli innan kaoset kom). och det slutade med att alla sov hemma ändå, och tack till pippi som erbjöd sig att skjutsa hem oss med moppen :p
idag, städa huset hos mamma, vara barnvakt med farmor&farfar, kanske gå promenad med richard?;P (eftersom han så gjärna ville gå på en promenad med mig, iofs är det nog ganska kyligt ute så..)

men peace ut (: Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0