4/4-07

Jag kom och tänka på det nu, hur många gånger du svikit,ljugit eller rent hatat mig..
och det sårar mig att tänka på allt som har hänt nu dom senaste 5 åren, med skilsmässan och allt sånt..
hur mår du igentligen dessa dagar? för vi båda vet att du inte har mått så bra, vare sig du har förnekat det eller inte.
Jag saknar dig så mycket, och det gör så ont i hjärtat av all den smärta du försett mig med, att det känns som att jag kommer sprängas snart. Men det skönt iallafall att du verkligen vill bli bättre nu, men vi får se hur länge det håller i sig. och snälla jos, lova mig att ALDRIG börja med droger igen, kan du lova mig det?
För ditt beroende har givit en sådan stor sorg och smärta att ingen vill att du ska fortsätta med det, för vem vill bli sårad en än gång till? jag vill kunna lite på dig igen, kunne leva med dig, kunna umgås med dig utan att det blir en underlig känsla inom mig, som ringer som små klockor, som säger; "spendera så mycket tid som möjligt med henne,julia. för man vet aldrig när man får träffa henne nästa gång".
iochförsig bor du på behandlingshem nu, och du får permis varanan helg?
och självklart är det dem helgerna som jag är hos pappa, suck..
men det finns så mycket som bubblar i huvudet, som jag bara vill berätta för dig, roliga saker, tråkiga saker, allt mellan himmel och jord, men jag vet inte om jag kan..
men jag älskar dig josephine elisabeth häggström, och jag vill bara att du ska veta att jag finns där för dig till 110%, och jag kommer alltid att älska dig.
/ Lillasyster Julia lova häggström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0