6/4-07

jadu, vad ska man säga om igår?
först käkade jag och idun tårta hos henne vid 3, sen middag vid halv 7.
sen gick vi hem till pippi åt tårta och förkrökade lite :p där drack jag ungefär..1-2 cider och shotade lite..
sen gick jag,idun, och kakan upp till trångsund för att möta mattias, Axel och UK :D som var ett par riktigt roliga grabbar ;) sen drog vi hem till mig, chillade och sånt..
senare under kvällen, så drack jag 1 cider till, 1 ½ öl, lite vin och lite av en alkoläsk :D
mattias var väldigt horny den kvällen! axel var lite tyst, och UK var bara allmämt social och glad och villig att ställa upp på mina konstiga behov :p xD haha
men sedan så kom lone, och alla drar typ därifrån..
fick utegångsförbud tills på tisdag, men får iaf följa med idun till muskö :p
så det är chill ^^ men aa, det får duga :D

Puss & kram skumbanan!
073 683 35 85, ring/smsa gjärna min mobil, eftersom jag inte får gå ut >.<'
(smsa bara om du har comviqkompis (a) haha )

Kommentarer
Postat av: Nån random ;)

Julia är nog lite småkåt på UK, hahaha :D

2007-04-07 @ 01:41:33
Postat av: kexat

HAHA
och varför tror du det?:D

2007-04-07 @ 12:32:13
Postat av: Anonym

DET ÄR POLISEN HÄR, jag kan anmäla er alla för att ha innehavit sprit under 18år

2007-04-08 @ 08:51:34
Postat av: Anonym

inte för att jag tror att polisen läser min blogg xD haha

2007-04-11 @ 20:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0