25/12-07

Jaa.. God jul alla då :)

Min julafton var väl helt okej.. vaknade hemma hos pappa, käkade och allt sånt, sen brukar vi åka till kusinern på lidingö, men jag orkade inte följa med i år,så jag gick till mamma och fixade upp mig lite och kollade på kalle anka!
sen kom pappa förbi på hemvägen och hämtade mig o syster, sen åkte vi till pappa och öppnade julklapparna där, och då fick jag bl.a ; singstar r&b, trisslotter (vann 100 kr sammanlagt), en jättefin tavla, smycken, och jätte söta saker som man ska ha i håret.. sen åkte jag, syster och bror till mammsen där vi åt en jättegod julmiddag, sedan öppnade vi alla julklappar, hos mamma fick jag; ett par nya jeans, skor, halsband, pengar, choklad, parfym, webkamera  etc. (:

Av min söta Karin fick jag ett par örhängen, jätte söta i 'guld'! Och en massageolja i melon smak, som blir varm när man masserar och som man sedan kan slicka på ;) porrigt va?

hur var eran Jul?

Imorn ska jag åka och handla lite med Idun, träffa Tim, sen ska jag och Idun åka till hennes mormor och äta middag, vara borta hela kvällen, sen blire taxi hem :D haha ska även sova hos min sötnos imorn!

sen på torsdag ska jag f å pierca naveln :D:D:D är så sjukt glad för det!
shit, har verkligen velat det ett bra tag nu!

dagarna efter nyår, den 3/1-08, kommer jag kanske att åka till säfsen med min familj hos pappa + syrran och åka snowboard i 2-3 dagar (: ska bli väldigt kul!

aja, vi höres :D <3

Kommentarer
Postat av: Majda

En tävling är på gång. Men jag behöver din hjälp. Du måste nämligen komma med bra förslag till priserna. Är helt slut på idéer. Vad skulle du vilja vinna?

2007-12-25 @ 23:04:24
URL: http://Majdas.blogg.se
Postat av: emelie

Godnatt :)

2008-01-02 @ 01:20:49
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0