7/12-07

oj.. vad konstigt det känns! det är 17 dagar kvar till julafton.
känns nästan underbart! och jag som trodde dem här månaderna skulle gå übersakta!
har haft ganska mycket plugg nu, många prov etc, har inte suttit vid datorn så mycket.
ska försöka uppdatera lite oftare..

förövrigt så känns livet ganska bra, förutom ganska mycket bråk med pojkvännen, men det fixar sig alltid.
Jag har genrep idag på dansen, 18.30 - 20.30, ska bli ganska kul :)
dansuppvisning imorn också, är lite sådär jätte mycket ganska nervös.. kan inte hela dansen, har missat två gånger, så.. sen så är jag nu med i en fortsättningsgrupp, så vi ska dansa på två föreställningar..
känns lite pirrigt! hoppas bara att allt går bra,. :)
Imorgon ska jag antagligen sova hos kakan, men innan det kommer jag, pappa, monica, jos, robin och hampus baka pepparkakor! ska bli mysigt!

Jag har bakat chokladbollar idag! kändes lite mysigt att baka i detta tråkiga väder..
Jonas åker till småland idag, är där tills söndag, så jag får väl klarar mig själv i helgen, har ju massa underbara kompisar att vara med. <3

Var på the wave också förra helgen, med Kakan, julia och Hedda.
i Kön stötte vi på isabelle och dem! det var jätte kul.
The wave är alltid lika bra! grym musik,skön bas och allt sånt. trevligt folk finns det också att dansa med!
dock blir det otroligt varmt, men det funkar!

på nyårsafton kommer Jag, Jonas och hans fosterfamilj i småland, Roy, Malin och deras lilla son David åka på kryssning till Åbo, åker på nyårsafton runt 19.00 - 20.00 kommer hem dagen efter. Alla mina kompisar är rätt så sura på mig för att jag åker iväg över nyårsafton.. men men!
förhoppningsvis får jag också följa med Pippi och hennes familj till Dalarna för att åka snowboard den 3/1.
Sen tycker jag alla ska gratta pippi på nyårsafton! eftersom hon fyller år 1/1 !

Jadu, nu vet jag inte vad jag ska säga så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0