15/7-07

åker om tre dagar.. fan vad skönt det kommer bli!
kommer sakna fett med folk, och jag kommer inte få träffa min kille på en månad och en vecka. :)
men men.. det får väl funka iallafall.
på måndag är det film kväll hos min dans-lärare josefine igen, vilket nog kommer bli kul :D
på dagen ska jag försöka träffa henke, eller vara med pippi och sigrid.. vi får se hur det blir.
på tisdag ska jag tvätta och packa, sen på onsdag natt runt 4 åker vi in till arlanda.. :)
har varit med Idun typ 2 veckor i sträck nu. :p
Har laddat upp min mp3 med massa skön musik inför spanien resan, vilket är skööönt :D
Och vi har fått ett nytt bubbelbadkar hos morsan,och det finns en inbyggd lampa som ändrar färg hela tiden, det är fett mysigt :D men jag och idun skulle självklart bada i det, så hade jag min mobil med mig, och så råkade det komma in massa vatten i mobilen, så den är heeeeeeeeelt kajjko nu, suck! blir fett sur, den hackar hela tin' -.-'

men ska dra nu :) vi hörs om 3 veckor antagligen :D om jag inte bloggar från spanien någon gång, typ en dag per vecka :D

Pusspuss :D <3

Kommentarer
Postat av: jossan

Tja bruden!
Najs med bubblebadkar! Men jobbigt att tappa i mobilen!! Sånt suger! På med hårtorken lr nåt! :/ donno!
Ses imorrn tjejen!
ha d bra!
kram Jossan

2007-07-15 @ 13:53:35
URL: http://missdefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0