15/8-08

wow.. det är bara 3 dagar kvar tills första dagen på gymnasiumet är.. känns läskigt! och väldigt spännande och roligt!
sen är det bara 11 dagar kvar tills min b-day! wiho :D fett glad altså
lätt tjejmiddag hos mig, så var beredda på det, den 30/8 ^^

grönan idag var asroligt tycker jag
dock var det bara jag och emelie som köpte åkband, men det va roligt ändå :D
pop-expressen, uppskjutet, lilla frittfall, aladin & bläckfisken i mitt härta, fer sure <3333
älskar dom! roligastesom finns ^^ och extreme, men den hann jag aldrig åka eftersom gentleman spelade, det var drag som fan då :D alla gungade så med i takten!
imorn/idag(?) (eftersom klocka är 00:16) så vt jag inte riktigt vad jag ska göra på dagen, kanske pyssla om mina naglar lite ^^ göra en ansiktsmask :D lätt, sen blir det tjejfest hos matilda! mys!

men nu ska jga försöka sova, och kanske gå upp runt 10:00 och inte sova bort hela dagen!
så, godnatt :)puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0