18/8-08

första dagen avklarad!
var riktigt nervös när jag kom dit, men vi fick gå till aulan alla 1 års elever och lyssna på när vissa lärare sjöng etc, sen gick vi som skulle gå på etstetiskt dans ner til en av dans salarna, hade upprop fick busskort etc, sen skulle man tydligen äta lunch, men jag satte mig bara på en stol (helt ensam:( ) för jag var inte hungrig.. och det var väl lite pinsamt, men sen fick jga lite kontakt med en tjej sm heter lynn :) hon var snäll.
Imorn börjar jag 10.30 med Dans, woho! haha :p

näe nu ska jag ner och äta något, puss på er :D



(måste bara säga att jag saknar min ewelia, för jag hann aldrig säga hejdå till henne, och jag hoppas hon har det riktigt nice där borta i bro! och jag skulle fna kunna komma och hälsa på dig :D)

Kommentarer
Postat av: Anonym

1:a dagen avklarad...sen ska du se att tiden går fort.Jag tror det blir superkul!!

2008-08-18 @ 22:58:00
URL: http://marieangel.blogg.se/
Postat av: kiwilina

CUTIEPIE! <3

2008-08-22 @ 16:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0