18/8-08

sitter framför datorn och väntar på att klockan ska bli runt 8. 45 så jag kan börja gå mot perrongen, blir alltid så stressad när det gäller att passa tider, fast jag kanske inte borde vara det, men det blir alltid så på något konstigt sätt.. så måste alltid gå typ 5-10 min tidigare än vad jag behöver :p
men iaf, gick ju upp idag halv 8, och det gick fan bra altså :D var inte så trött alls, och hade faktiskt ganska lätt att komma upp! så det var assönt, men jag könner nu när jag sitter här att mina ögon håller på att typ falla ihop :P haha
så jag bryr mig fakitkst inte så mycket om jag fick börja typ 2 dagar tidigare än alla andra, det känns bara skönt, då sover man inte bort hela dagarna iaf :D hihi.

igår fyllde taki år som sagt :) så vi hade en liten middag med kusinerna & crister här, sen åt vi tårta och taki öppnade paket, sen gick jag och adam ut, hehe, mötte robert, hugo, kakan, poppi, eric, lundin, det var väl.. sådär..
kändes lite konstigt att det liksom var min sista dag på sommarlovet! fna vad snabbt det har gått, vart har lovet tagit vägen liksom?! snart kommer vintern, sen är sommarlovet här igen liksom.. känns osm att allt går så sjukt snabbt,
men det är väl lite skönt också på ett sätt,
näe, nu sk jag gå coh fixa mig lite :)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0