19/8-08

fryshuset är faktiskt jävligt nice! massa med sköna människor som man skapar kontakt direkt med!
känns lite wierd nästan att ha en helt ny klass, jag känner ingen!
jag har faktiskt fått tre klasser som jga ska vara med;
1. mn passionsklass - dansgruppen
2. stora klassen 1b - dansare, skrivare, musikproducenter och teater m.f i en stor klass
3. basgruppen - som vi kommer jobba tillsammans i och lösa teoretiska saker,.

har en kille som kan stoppa in en tesked och matsked i NÄSAN, den åker rätt in i bihålerna, fifan! det är lite snuskigt att se på :p har två killar i min passionsklass, varav den snyggaste är förlovad!!!! kul kul altså.. haha

men det är nice! alla har humor, är schyssta etc, så det blir nog riktigt skönt!
fast imorn börjar jag klockan 9  och slutar 15.40 :( inte så kul..

bara 6 dagar kvar nu tills jag fyller år (snart iaf, om 1½ timme! ) hihi.

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0