24/8-08

imorn börjar skolan igen, och saken är den att jag längar nästan! jag har aldrig längtat till grundskolan, men nu så längtar jag! jag längtar jätte mkt tills på tisdag!!!!! för då fyller jag år + att vi får börja dansa då! fast.. Janita (en tjej i min klass) säger att hon ska säga till alla att sjunga för mig i skolmatsalen, fyfan vad pinsmt :p

jag är lite rik IGEN! :d

den 20:de fick jag mitt barnbidrag på 1000 kronor, spederade 700 av dem dagen efter på kläder etc. hade då 300 kvar.
idag fick jag 450 spänn för ett par byxor jag lämnat tillbaka,
och idag fick jag 500 spänn va mormor som födelsedagspengar, + 200 kronor i stan!

den 5/9 kommer min lön :D hihi
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0