26/8-08

TODAY IS IT MY B-DAY!
yääy! nu är jag officielt 16 :D haha

pappa har köpt hem kräftor som vi ska äta ikväll, det ska bli ruskigt gott!

och snart ska jag dra mig till bussen, ska in till stan med Janita, hon skulle fixa något..
men jag hoppas hoppas hoppas verkligen inte att dom sjunger för mig idag i matsalen!! fett pinsamt!
hatar när folk sjunger för mig :p

idag på morgonen fick jag en present av pappa, (får resten ikväll) och det var ett par tunna mjukisbyxor, skönt!
fast dom satt lite lite konstigt, men det får duga :D
sen på söndag får jag presenter av morsan & familjen där!

aja, nu ska jag typ fixa mig lite, vi höres :D puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Godmorgon :D sovit gott?

2008-08-26 @ 08:53:29
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: Kexat

Godmogon ^^

haha japp, själv dÅ?

2008-08-26 @ 15:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0