28/8-08

Kom hem runt kvart i sex idag, från skolan :D haha fett sent altså..
men idag hände massa roliga saker, och jag bara älskar min klass! förlåt, kan bara inte sluta säga det!
Idag hade vi Passions 3 timmar, först Balett (vilket var 50/50 roligt & tråkigt) sen hade vi improvisation modernt, och det var verkligen annorlunda! vi skulle vara typ trädrötter som växte och massa skit :p var helt okej.

Imorn hade vi först yoga på morgonen, och varför vi har det är för att vi håller på med ett projekt som heter Idrott och hälsa, men det ska bli nice med yoga! sen efter lunch har vi 3 timmar dans igen, i helklass :( det är asjobbigt, man ser typ inge, vilket är tråååk), men det blir säkert nice ändå!

Sen på Fredag ska vi ha typ våffelkväll hemma hos Kakan :D haha vi ska göra våfflor, kolla film och allt sånt, sen ska vi sova hos henne, Jag, Kakan, Poppi och Lundin typ :p

Sen på Lördag ska jag, kakan, pippi och sigrid gå ut och äta middag, fira mig lite typ ^^
sen är det Nrj :D Yeeaaaah!!

och på Söndag ska jag bli firad hos mamma, få presenter ^^ wiho.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0