30/8-08

Wow.. Snart är det 1 september, är det bara jag som tycker tiden har gått otroligt fort?
För mig känns det som de iallafall.. Snart är det dags att köpa vinterjacka, vantar, mössa & vinterskor..

Igår/Idag (fredag) så bestämde jag, kakan, poppi och lundin att vi skulle ha en våffel kväll hos kakan, chille kolla på film, men så vart det inte! Jag, Kakan, Adam, Emma, Emelie, Poppi, Lundin, Richard och Ewie chillade galet hos kakan, åt kyckling, god förrätt , drack cola och shottade! det var asmysigt, sen dansade vi gjääärnet altså, så det var drag!
kom precis hem, dom ksulle kolla på film, och jag skulle vara hemma 1, så kändes onödigt att börja kolla på filmen, för att sen tagga, så jag fick skjuss av sötaste Ewie!

Imorn ska jag som sagt på Dop halv 1, sen efter det ska jag, Kakan, Ewie, Sigrid och Pippi tagga ut och äta på typ pizza hut eller något för att 'fira mig', sen är det Nrj! hoppas det blir nice, jag förväntar mig inte att så mitt i allt, men åtminstånde så att jag hör musiken och kan dansa som jag gjorde på The Voice!

Skolan igår var helt okej.. vi började med yoga som visserligen var astråkigt, sen kollade vi på en film som hette super size me, handlar om en snubbe som ska enbart äta frukost middag & lunch på mcdonalds, och se hur han mår sen, och hur mycket han går upp, den filmen var rikgit snuskig, fick se när han spydde efter att ha ätit en plus size på mcdonalds, och det var ääääckligt!
sen hade vi passion - dans, och vi dansade teknik, det var riktigt tråkigt! Så jag, martina & erik bestämde oss för att göra en sitt-uppgift som det heter, men hamnade utanför entrén dansandes till erix prydz - call on me :D haha det var riktigt roligt! Sen satt jag och madde och kollade på Kattis & Anni när dom shekade gärnet! och jag måste få säga att Kattis är riiiktigt grym på det! lite avis är jag faktiskt.. men det var kul! det är liksom så att jag nästan längtar till skolan nu för tiden, eftersom jag har så roligt!

aja, nu ska jag försöka sova typ =) ha det så bra alla 25 läsare där ute :D hihi & ni får gjärna kommentera!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0