31/8-08

den här dagen har varit otroligt seg, har bara velat sova och jag vet inte varför!är bara trött liksom..
men om typ 4 timmar ska jag till morsa och få öppna pakeeet!

Igår skulle vi som sagt äta ute + kolla en liten stund på nrj,
nrj sög helt klart. man hörde inte vad någon sjöng eller nåt, dåliga arister förutom typ lady gaga, crossfire, otroligt mycket fjortisar, etc..
men sen drog vi till pizza hut! det var aaasgott, till förrätt åt vi vitlöksbröd supreme, till varmrätt åt jag margarita + ananas :D det var asgott, men alla var för mätta förm att äta någon efterrätt..
efter pizzahut bestämde vi oss för att åka till ewie och röka vattenpipa, and so we did!
men eftersom jag gosade jätte mycket med alice( vilket jag inte borde ha gjort p.g.a allergi), så fick jag värsta allergin..
mina ögon började rinna som attans, jag nös hela tiden och min näsa började snora som rinnande vatten!
så kunde bara ta typ 4-5 bloss på vattenpipan och ville mest bara komma därifrån, för sen när jag var påväg hem igen så blev allt bättre, fresh air!!

och nu är det så att jag börjar bli sjuk :( orkar inte..
min näsa är snorig, min hals är fuckad, jag hostar, är allmänt hängig typ, blir irriterad lätt..
jag vill inte behöva missa någonting som händer i skolan, spec dansen,
+ att jag måste bli frisk till den 6/9!!! för det är ju då jag ska ha tjejmiddag.. är jag inte frisk tills då, så dör jag...

men nu ska jag passa min lillebror lite, och dricka ett stort glas med apelsinjucie!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0