9/8-07

vissa förstår bara inte vad som är rätt och fel.

-----------------------------------------------------------------------

iaf, sitter hemma äter 55 % choklad och har gäster! Sov hos ewelina igår, var uppe till hakv 6 typ :D hehe
satt och spelade nintendo 64 james bond <3 haha älskar det
Idag ? vet inte..
var ju meningen att vi skulle vara vid mullängen och fira richard för han skulle tydligen komma hem idag, men icke sa nicke, han hade ringt och sagt att han kommer på torsdag, och här har vi fixar partytält och allt?!
aja, fick höra att det kanske blir en liten fest på mullängen ändå! mysigt.

imorn ska jag träffa min sötis idun :) inte varit med henne på typ hela sommarlovet, så det känns mys!
sen på onsdag kanske vi ska åka till utö,
men jag ska vara hemma till lördag, för då ska jag på the voice i kungsträdgården + ung08 "festen" :)

sen börjar jag gymnasiumet.. känns lite smått nervöst, men jag hoppas det går bra, det gör jag verkligen.
sen fyller jag år om ca 3 veckor! wiho...

Puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0