10/12-08

ligger i syrrans härliga säng med två fluffiga täcken, massa fluffiga kuddar och adventsstaken på..

anledningen till att jag sover i syrrans säng är det att vi har fått besök från leksand!
och damn vad sugen jag är på att dansa!
jag har dans imorn i skolan, men det är liksom inte samma sak, även fast det är skönt som fan med aggrodans, balett allt sånt!
sen nästa termin vill jag börja på; house, krumping,  ragga, dancehall och möjligtvis popping&locking.. lite nytt och fresh sådär.

jag saknar min simba som fan. det är sjukt, haft honom ända sen jag va liten och han har alltid funnits där, men nu är han liksom borta... detär sjukt.. älskar honom så mycket.

dagens låt:
john legend - i love, you love


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0