11/12-08

nu sitter jag i skolan på en nk a lektion och ahr det sjukt jävla tråkigt.
ävenf ast jag har fetaste uppsatsen att göra så orkar jag inte. pallar inte.
känns skönt att det är ca. 1 riktig dag kvar, sen nästa vecka är det BARA passion och julavslutning.
fan vad skönt det kommer bli. underbart! sen på jullovet bär det av till norrland och hälsa på farmor och farfar(<3).
det ska bli otroligt skönt.. är antagligen inte så lågnt kvar för farfar att leva, så vill försöka träffa honom...
sen är det ett nytt år. 2009.
vad snabbt allt har gått, det är sjukt..
redan en termin på skolan har gått, och jag har knappt märkt det?
är otroligt glad att jag valde fryshuset, det är ett av dem bästa valen jag någonsin gjort i mitt liv tror jag.
visst, det kan vara ganska slappt i vissa projekt, men jag får iaf godkänt i allt, om inte mer i vissa ämnen.
och jag får göra det jag älskar ca. 9 timmar i veckan, dansa!

men ska fortsätta skriva på min uppsats nu, see ya.

Kommentarer
Postat av: Emma

2008-12-11 @ 18:45:16
URL: http://emmastv.blogg.se/
Postat av: Emmae

gud vad jag hoppas att jag kommer in, fan ska jag göra annars?

2008-12-11 @ 18:45:44
URL: http://emmastv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0