16/12-08

okej känner att jag har blivit lite dålig på att blogga nu.. men har haft mycket för mig!
Imorn har jag juluppvisning i frysen och det ska bli så kul!! vi har väl tränat ca. 1 månad på alla danser etc, och ja.. jag är nöjd vad vi alla lyckats åstadkomma!
vi börjar klockan 09.00 och slutar ca. 21.00. skolan 12 timmar, inte ofta man gör det! haha.
sen på fredag slutar jag, och det känns ganska naaajz att det gått så snabbt!
och tänk att om 8 dagar är det fucking julafton :DD ahmygaaawd!!!! längtar till alla julklappar & julmat ^^
och snart är det nyår..
vad ska ni göra på nyår?
själv ska jag antagligen fira med Janita & hennes mamma! ska bli kul att komma ifrån skogås-trasslet haha..

och jag vill be om ursäkt till alla mina vänner här i skogås/trångsund för att jag inte träffar er, men jag saknar er och älskar er! glöm aldrig det.


puss på er.

Kommentarer
Postat av: Marie i Trångsund

Du har fått en utmärkelse i min blogg sötnos!

2008-12-18 @ 22:12:20
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0