20/7-08

hehe jag är lite lycklig :D:D jag har just nu 1.200 på mitt konto, och idag kommer barn bidraget , då har jag 2.200 kronor, hihi.
det är nice tycker jag
men jag måste spara känner jag, inte köpa några onödiga saker =)

men jaa, ikväll har jag inte gjort så mycket, kom hem vid 2, somnade, vaknade vid 5-halv 6, åt middag, gick ut, var på sjlängen, drog till evelina, sen skjussade hon hem mig med sin chio (om det nu stavas så) :D

och just nu sitter jag och dricker citronvatten och lyssnar på the voice!!
sen 16 augusti äre the vocie i kungsträdgården, hope you all be there ;) cuz i will.

men nu ska jag fortsätta p¨å msn :D puss på er

Kommentarer
Postat av: Linda

svar: Ja, jag gick första året i gymnasiet på fryshuset och det var bra på många sätt. Jag tycker dock att de teoretiska ämnena blev för oseriösa och kände att jag inte skulle komma därifrån med lika mycket kunskap som i andra skolor. Orkar man inte riktigt gå i skolan och älskar att dansa - kanske satsa på just dansen i framtiden - så kan jag ändå varmt rekommendera skolan. :)

2008-07-20 @ 09:46:24
URL: http://dailyluxury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0