10/11-08

Har som sagt ett matte projekt i skolan nu, och jag pallar itne!!
vill bara dö när vi har två fucking timmars matte lektion liksom, UTAN rast.
sen fick jag ig på mitt förra matteprov och lär antagligen få det den här fredagen också. haha suxz!
 tur att mina nya koss räddar mina dagar! hade aaaaldrig pallat..
sen imorn ska vi dansa och börja på öppnings/avslutningsnumret till julshowen
på onsdag blre krump i 3 timmar
på torsdag blir det typ balett 3 timmar sen kanske dansa locking me janita!
sen på fredag äre dans
och på lördag
och kanske södang

DAMN va mycket jag dansar nu för tiden altså, men det är najz bajz!

hihi PEACE

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Kämpa på med matten nu, jag vet att du kan!

2008-11-11 @ 08:22:28
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0