13/11-08

fuck också.
fuck.
fuck.
fuck.
fuck.
fuck
alltid såhär. alltid blir det såhär!
trött på det.
vet inte vad jag ska göra. men något måste jag göra. något. ord. tankar.

jag behöver fucking reda ut mitt huvud från allt trassel som finns.
JAG HATAR TRASSEL.
varför finns det?
vad gör det för nytta?

mitt fel, förlåt mig.
men ingen förstår, ingen..

Goo Goo Dolls - Iris

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive

Kommentarer
Postat av: Hampus

va är det som har trasslat till sig? :(<3 ja förstår om du vill prata :)

2008-11-14 @ 00:11:47
Postat av: emmsi

ring mig om du vill snacka gumman, finns här. Puss <3

2008-11-16 @ 19:12:20
URL: http://emmastv.blogg.se/
Postat av: Anonym.

Du har inte trasslat ihop någonting. Om folk ger upp din vänskap på grund av att du gör någonting du ångrar så är dem inga riktiga vänner. Nu vet jag inte vad du menar med trassel, men är det det jag tänker på så har inte dem med saken och göra. Det du gör är din sak (Om dem inte är rädda om dig, eller gjort något mot Dem/den personen). Varför ska du må dåligt för vad dem tycker om dina handlingar?

...Och juste, SLUTA klandra dig själv, Julia.

2008-11-19 @ 22:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0