17/11-08

trey songz feat rebstars - without you
den är sjuktligt bra enligt mig, min favorit just nu om man säger så..


jag vet att det är jag själv som har försatt mig i den situationen jag är i, och antagligen bara jag som kan ta mig ur den. men ett handtag på vägen skulle aldrig sitta fel. helt enkelt, hjälp mig. jag har nog aldrig varit såhär förvirrad om kärlek i mitt liv.. och det är så otroligt jobbigt.. och jag vet att jag har svikit folk, och jag ber om ursäkt för det. men gjort är gjort även fast jag ångrar vissa saker.vad ska jag göra... ta mig bort härifrån, snälla.. någonstans varmt utan bekymmer..


peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att jag har 30 års erfarenhet av kärlek så come on bejb!!

2008-11-17 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0