23/11-08

fyfan vad kallt det börjar bli ute altså... fattar itne! jag orkar inte ha det här vädret, jag är en sommar människa helt kalrt :/
aja, helgen spenderades iaf emd Janita..
i fredags var vi i solna och firade didans kompis som fyllde 17, och det var jätte roligt så tack för att vi fick komma!
sen i lördags var vi på ett ställe i v-by som arrangerats lite av Didan, vilket itne var lite roligt, men det dög :)
båda kvällarna sov vi hos Janita! det var as naaajz!!!
sen aa nu sitter jag här och tråkar typ ^^
imorn är det skola igen, fast först ska jag till vårdcentralen och få nytt recept på astma spray (hurray)

(saker som varit så otydliga är nu klarare än någonsin)

nästa helg vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. kanske hooka bowling/bio med tjejerna i klassen?:D
sen ska jag färga min utväxt, ha dans och handla julklappar! hihi.

men nu ska jag göra något annat^^

Peace,.


Kommentarer
Postat av: Marie

vilket uunderbart humör du var på igår...hoppas det är långvarigt!!Puzz

2008-11-25 @ 08:39:05
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0