25/11-08

dagens band: Sondre Lerche. ett band jag faktiskt lyssnade på för länge sedan, men glömt bort, sen hörde jag en låt hos ewie och har nu åter igen laddat ner dom! dom är bra och han som sjunger är riktigt snygg!

men men.. det känns lite konstigt att det snart är julafton, om tp enmånad.. fattar ni vad snabbt det har gott?
det känns inte alls som att jag har gått i skolan typ 2-3 månader.. det är sjukt!
tur att jag har alla mina små pluttisar som gör skolan så otroligt underbar! varje dag är guld värd i skolan!

var i stan med Janita idag efter skolan( vi började halv 11 och slutade 12), och då köpte jag två hårfärger(blonda), en ny almenacka, en penna och ett anteckningsblock!
haha vi färgade mitt hår i omklädningsrummet i skolan, för vi hade så tråkigt, men det gick faktiskt bra! ^^

jag orkar inte med det här kalla vädret längre :( jag är inte en vintermänniska!! jag älskar att gå runt i shorts och ett linne, inte vinterjacka :/ jag vill utomlands.. någon som har lust att bjuda mig? haha..

sen behöver jag ett jobb!! kanskelåter bortskämd nu, men 1050 (studiebidrag) i månaden räcker inte för mig!! finns så mycket mer som jag behöver köpa.. sen nu när man ska köpa julklappar till 11 personer så blir inte det heller så billigt.. suck :/ aja..

ska nog dricka lite thé nu och värma upp mig haha..
Peace

Kommentarer
Postat av: kiwisnusk

du slipper köpa till mig :D

2008-11-27 @ 21:05:48
URL: http://earthquake.bilddagboken.se
Postat av: Marie

Du har tandläkartid 8/12 7:45 och 16/12 16:00. Skriv upp i din kalender...Puzz

2008-12-01 @ 09:20:51
URL: http://mareiangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0