3/11-08

jag vet inte längre..
är det så jag vill ha det? eller är det bara en inbillning?
osäkert och tvivel är ord finns..

aja.. skulle på rock the bells men det skit sig, lolz.

kallas nu mera för lampan/rinkebytuggare haha.
endast för att jag var på ett housejam @ rinkeby så mobbar dom sönder mig!!! inte roligt kan jag säga..
ska även köpa koss hörlurar imorn! som jag längtat efter ett par!
fast jag kommer dock bara ha typ 130 fucking spänn av mitt studiebidrag kvar, men what the hell.. är snart julafton så ;) haha.
hade även en liten konversation med min bror don som förövrigt är ute i italien och grekland och åker runt med en kompis :D fan vad härligt, vill också som fan! bara komma bort från allt..
och nu har man insett att man inte har någon bästa killkompis kvar.. kul. NOT
jävla hora på det altså.

peaZ.

Kommentarer
Postat av: emmsi

VA!?

Vadå, vad har hänt med Tim? :O <3

2008-11-04 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0