14/10-08

kan bli så fruktansvärt trött på att bo hemma ibland, både hos mamma och pappa.. alla dessa kommentarer, frågor, allt helt enkelt!det är jobbigt att man kan tänka; jag vill inte hem.

igår badade jag, vilket var otroligt avslappnande, tror jag behövde det faktiskt.. en tid för mig själv helt enkelt
plus att mina hörlurar har gått sönder, vilket jag dampar ur på. jag klarar mig inte utan musik...

det känns skönt på ett sätt att mamma och taki åker iväg ett tag, men ändå inte..
kommer sakna dem, men behöver en stund för mig själv känner jag..

sen på lördag har vi fucking exmination, så vi har as mkt att göra tills dess, eller vi måste fixa en till dans, bakrundsmsik + kostym..
jävligt nice att det är höstlov snart altså.. längtar så mycket!

dagens låt : chemical brothers feat the magic numbers - close your eyes..
fett värd låt.

ska peace out nu, men se yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0