21/10-08

okay jag har varit väldigt frånvarande nu... både från bloggen och bdb.. men det ska fixas!
har som sagt varit ensam hemma torsdag-tisdag (fast syrran sov hemma), och på lördagen var det en liten fest för mig och tjejerna :) det var asmysigt. vi åt tacos och drack oss fulla haha.
Igår sov Janita hos mig och vi kolla på white noise.. det är ingen höjdare att kolla på om man är ensam hemma med två lättskrämda tjejer :( trodde seriöst jag skulle bajsa på mig..

Snart är det höstlov! skönt det ska bli! sova ut, kanske ta upp lite kontakt med två kompisar jag inte träffar så ofta, ska bli asmysigt! vad ska ni göra för något?^^
fast jag har kind of dåligt samvete typ.. fick runy 700 soänn av morsan, och allt är borta! har ingen aning om vad dom har tagit vägen, känner mig väldigt oansvarig..
+ att mina älskade hörlurar har fuckat upp sig, är fett ledsen för de :(

men men..
börjar 13.00 imorn, asskönt! :D började iofs så sent idga också, men haha :p
det som är jobbigt är att vårat nästa projekt ska bli ett stoort matte projekt.. jag hatar matte! suck på det altså..
men ska som sagt försöka bli lite mer aktiv på bloggen,
ha det bra!

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0