22/10-08

jag har sjukt tråkigt
jag har så tråkigt att jag funderar på att gå och lägga mig liksom?får man ha så här tråkigt? det borde vara olagligt.
och jag vill att mitt jävla hår ska bli längre, att mina naglar ska bli längre och att jag ska växa.. gah
:D
haha jag är liten klagobrud idag altså.. men ibland måste man få vara det!

och jag har bestämt mig för att bli lesbisk..
för bara man träffar en killkompis eller umgås med en, så tror alla att det är något mellan en, och jag är fett jävla trött på det altså..

sen har jag börjat hosta lite lite, haft huvudvärk 2 dagar i rad etc..
funderar på att stanna inne resten av veckan typ, så att man inte blir sjuk..

aja, funderar på att typ läsa en bok eller något haha

pueazut

Kommentarer
Postat av: Marie

Vet du vad?? Ibland måste man ha lite tråkigt för att man ska kunna ha kul...love you!

2008-10-23 @ 08:50:21
URL: http://marieangel.blogg.se/
Postat av: eeeeviiiiieeee

naaaw :D vad illa!

2008-10-23 @ 14:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0