25/10-08

mmmh. mörkchoklad <3 70 % choklad är den bästa! sitter och äter det nu faktiskt, och till middag åt jag hemmagjord yakuniki och den va också sjukt god!

Idag hade jag först avstamp och vi kollade på någon tråkig film om siffran 1, snacka om att alla låg och sov sen haha..
efter det skulle vi på en balettuppvisning och den var faktiskt helt okej, trodde inte den skulle vara så bra men det var den!
sen åkte jag till pappas jobb, fikade lite sen gick vi till en reaustrang som hette "grodan" och det var asgott där!
vi kollade på bio också, såg mamma mia och den va också bättre än vad jag trodde den skulle vara!
sedan gick jag ut, träffade ewie, emma och emelie + fler personer sen gick jag och mötta rhan, vi snackade i typ.. 2 timmar eller något sen följde han mig enda vägen hem till pippi( och han bor på typ andra sidan skogås :o ) och sen sa vi hejdå..

imorse vaknade jag runt 9 sen åkte jag och monica till Ikea och köpte lite grejer till vårat andra vardagsrum, tror det kommer bli jätte snyggt :D
sen åkte jag och dansade, kom hem duschade åt middag och nu sitter jag här och ska börja fixa mig lite, ska nämligen hem till janita! sen kanske jag träffar rahn på kvällen (hoppas) och sedan sova hos pippi :)

sen imorgon kanske jag ska träffa kakan, ewie eller rahn haha..
alla vill ha mig ;)sajk :D

men ska gå nu, peaze :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0