26/10-08

börjar bli sjuk, och jag orkar verkligen inte.. min hals värker och jag snorar som fan..
igår var jag i nynäs hos Janita och chillade galet. henens lägenhet är fett stor!
drack lite tequila gjorde vi också.. inte gott! åkte hem, träffade rahn var ute ett tag med honom sen gick vi till pippi var där, sen skulle rahn hem så vi völjde honom hela jävla vägen hem, enda till fucking rondo 03.00 på morgonen, roligt? nej.
sen var vi tydligen nära ante så då ville pippi att ante och ragge skulle komma ut, så vi sa hej till dom sen gick vi hem och sov..
till frukost blev det toast, scrumble ägg och varm choklad med vispgrädde!
Och idag ska jag fira mamma, adam och morfar!
PUSS








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0