6/10-08

Då var det oktober.. börjar att bli riktigt kallt på morgonarna och kvällarna.. vill faktiskt köpa en vinterjacka typ, men börja använda den i typ mitten av novemberm för börjar man använda den nu kommer man frysa gärnet på vintern sen.. så jag tänker smart!

imorn är det street 10.30, riktigt nice faktiskt, sen svenska i typ 2 timmar, inte så nice, men det funkar, har man en förjävla skön basgrupp så funkar det som fan!
imorse när jag kom till skolan vart jag tvungen att dansa (haha) för jag kom försent, för det är en regel vi har, kommer man försent måste man dansa :p
sen när vi väl skulle sätta igång så säger nina att hon har bakat kladdkaka till alla oss, fyfan vad gulligt av henne altså! och jag lovar dig, det var vääärldens godaste!
sedan på vårat arbetspass slängde nadine, nina och gonza ner mig i pappersinsammlingen :( var väl itne så vidare kul, men dom ska få hämnd :o hihi.
på torsdag börjar jag antagligen 1 :* myyyys.

i helgen ska jag kanske vara med Janita :D fett roligt!

peace out!

Kommentarer
Postat av: cookie

svar: Jag tycker endast att den är rolig för att den på något sätt liknar dig. Och nej, jag har inte visat den för någon i klassen. Inte för att det borde spela någon roll med tanke på att du inte ens är med på bilden ^^

2008-10-10 @ 20:58:43
URL: http://spassova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0