12/9-08

Sitter här i skolan på plan 5 och väntar på att min datorkunskap ska börja, och det är de tråkigaste som finns! blä.. man gör typ inget xD
ikväll kommer iallfall ewie hem, och det ska bli riktigt niiiice! hon är ju bara hemma på helgerna, eftersom hon bor på internat i säbyholm(bro) .. så det är riktigt roligt att träffa henne på helgerna =)
saknar henne massor varje dag ju.. brukade ju alltid träffa henne, en till person jag saknar lite det är fan idun! man träffar henne aldrig typ.. men det blir väl lått så..

puss

Kommentarer
Postat av: Marie

men träffa Idun lite mera då, ni kan ju gå på bio eller ngt?

2008-09-12 @ 14:57:43
URL: http://marieangel.blogg.se/
Postat av: evie kiwi

saknar dig också ju! :(

men nu kan vi ses typ varje dag, för jag ska bo hemma i tre veckor nu ;D

2008-09-13 @ 03:27:49
Postat av: Idun

men träffa mig då ffs! :)

hade tänkt att höra av mig i veckan till

dig saknar dig, och det är tråkigt

att bara vara med jacob!

PUSSAR*

2008-09-14 @ 12:55:35
URL: http://confetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0