16/9-08

Sitter i biblioteket i tegelhuset @ the school..
fick precis tillbaka en rättning av våra hälsotexter, och jag hade såklart missat alla mina källor, så dum som jag är.. så jag vart tvungen att leta upp några och skriva ner.. så nu ska jag abra skriva om hur miljön/klimatet påverkas, dusskusion & slutsats, sen är jag klar! tror jag.. elelr jsute, måste göra några bilagor också, that sucks..
slutar 3 idag, dock bara 1 timme kvar så det är väl helt okej.. hade street första timmen och det var roligt faktiskt, dansen var ganska svår men det var nice ^^

när jag har slutat sen ska jag smsa tim så kanske vi skulle glo på film eller något, sen ska jag hem, äta och säkert plugga, igen.. haha
jag har fan att plugga, men men
ska frotsätta nu, vi hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0