1/9-08

Sitter vid datorn och äter lite marabou som jag fick av adam i födelsedagspresent ^^
Gick inte till skolan idga för att jag kände mig lite dålig igår kväll och imorse, hostar, lite ont i huvudet, kallsvettas, snorar etc.. men ska försöka gå till skolan imorn, men jag tror jag skippar dansen och bara tar det lugnt :)
sen snart så är det tjejmiddag på g :D ska bli asroligt! vi kommer vara ca. 14-15 brudar!

Zelda har ju fått kattungar, och söta som socker är dom! 2 tjejer 1 kille, och eftersom mamma är så kreativ så har döpt dom alla på Z, Zoda, Zingo och Zlatan! ^^

börjar förövrigt halv 11 imorn, skönt!

men nu ska jag ner och ta lite hostmedicin :D

dagens låt : just stad up - med massa olika artister (stand up for cancer)

puss!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tack hjärtat....tycker du inte namnen passar? JAg tycker de är coola!!

2008-09-02 @ 08:19:41
URL: http://marieangel.blogg.se/
Postat av: cookie

haha din mamma är så söt! måste få se kattungarna ikväll!

2008-09-03 @ 13:58:30
URL: http://spassova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0