22/9-08

I helgen hade vi lite party och det var nice, sen så har jag varit på bio, sett patrik 1,5 den var rolig och bra faktiskt! och han som spelar patrik är snygg (a) hihi..
och vi har påbörjat ett nytt projekt i skolan, odysséen där alla basgrupper ska göra en modern verison av ett kapitel, göra en dans, manus etc :p det är helt okej faktiskt ^^
jag har precis hört att en av mina snyggingar i skolan kanske heter Sebastian :o wihi :D haha
försökte leta lite på facebook, men det vart för jobbigt :(

Min farmor hat btw kommit ner nu från Norrland och ska stanna i ca. en vecka :D det blir kuwl!
fördelar: får presenter, kaaaanske lite pengar, får äta på reaustrang på fredag!
nackdelar: måste vara hemma hela lördagskvällen :/..

men nu ska jag hjälpa pappa med middag lite, hörs!
puss

Kommentarer
Postat av: Marie

Jaa...livet är både att ge och ta älskling!

2008-09-22 @ 20:32:52
URL: http://marieangel.blogg.se/
Postat av: cookie

oh no... party hos ewie på lördag...

2008-09-23 @ 01:05:15
URL: http://spassova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0