27/9-08

igår altså.. var inte trevligt, fyfan
vaknade 06.00 på morgonen för att jag hade mensvärk, vaknade tog ipren och allt sånt, somnade om efter ca. 30 min,
vaknade lite senare och försov mig, fast då hade jag ingen mensvärk, men när jag började åka till skolan, typ när jag satt på bussen, fyfan då kom den där jävla mensvärken, så jag led mig igenom i princip hela skoldagen,.. efter skolan åkte jag janita & ida till stan, åt på donken, sen tagga ida, och vi skulle till h&m för att jag skulle köpa hårmousse och hår spray, men vi vart lite tagna av 3 dansare som stod utanför åhlens city..
när jag väl kommer hem är pappa är han sur för att jag inte ringer och säger vart jag är, vi äter sukiyaki men eftersom jag percis fått min mens har jag ingen aptit alls, och sukiyaki är iprincip min favoriträtt, men jag åt typ det av de..
sedan gick jag och la mig på mitt rum, och jag lovar det kändes som att jag fick KRAMP i magen, för jag hade så jävla jävla ont i magen så det inte är sant, aldrig haft så ont i magen förut altså.. fyfan..
jag slängde in mig i duschen, satt där i minst 20 min, bara duschade amgen med varmt vatten, men itne fan hjälpte det..
sen tände jag massa ljus i mitt rum, så det var asmysigt och varmt, la mig under mitt täcke och bara läste, och efter en halvtimme så gick det över, och det är jag glad för.. men du kan ju t'nka dig vem som svettades som en gris altså?:p
fick även två presenter, presentkort på h&m av farmor och en bok av ch! 

nu snart ska jag åka in till farsta, köpa mitt hårmousse, hårspray + ett motiv till en tavla jag har, kanske köpa lite mysprylar på lagerhouse hihi..
kanske köpa en papperskorg till badrummet ^^ ja man vet aldrig haha
Sedans ka jag dansa <3 wäääh har längtat fett mycket altså ^^ hih
sen ikväll kanske jag måste vara hemma hela jävla klvällen, och jag är så inte på humör för det..
Ewie ska vara ensam hemma + att Janita har frågat om jag vill hänga med på fest,
lol på det altså..

men haha aa nu ska jag göra mig iordning för att sticka :D pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0