28/9-08

i fredags var jag hemma p.g.a fet mensvärk, låg bara i sängen och hade ont.
igår var jag på dans, åkte till ewie en stund, åkte hem och passade lillebror med farmor till ca. 23.00 sedan gick jag till ewie där det var lite fest, det var nice faktiskt!
vid halv 3 gjorde jag nudlar och vid 3 låg jag i sängen och sov :D hihi
Vaknade och började städa lite, åt frukost sen kom pappa och hämtade mig, och nu sitter jag här!

Ikväll ska jag också träffa Janita, hon kommer med ett tåg som går runt 7, kanske taggar in till stan och chillar, vet inte ^^
men aa..
nu ska jag vara lite social mot mina kusiner som har kommit från norrland plus äta ngt, är svinhungrig x'D

PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0