29/9-08

lolz- sitter i skolan och har arbets pass men har så ont i huvudet :( hatar att ha ont i huvudet.
försöker dricka så mycket vatten jag kan, eftersom jag inte har någon alvedon.. men det är bara typ 20 min kvar av skolan, så ska nog stå ut tror jag..

börjar typ känna mig lite deprimerad haha..
saknar att ha någon vid mig, känna värme, att ha någon som man kan älska och kunna älska någon..
sakner helt enkelt att ha ett förhållande..
vill hitta någon som man kan lita på, skratta med och gråta med.
som accepterar en för den man är, lyssnar och som man känner sig trygg med.
och alla dom här jävla kärlekslåtarna gör inte saken direkt bättre.. inte för mig iallafall, det drar bara upp massa minnen..
avundas alla tjejer och killar där ute som har hittat någon som dom verkligen tycker om.

men peace out for me,
ska fortsätta skriva på mitt manus nu.

Kommentarer
Postat av: Marie

Snart dyker drömprinsen upp älskling:-)

2008-09-30 @ 08:25:32
URL: http://marieangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer gumman, du kommer hitta någon och det förtjänar du. Önskar dig all lycka.



<3

2008-10-04 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0