30/9-08

snart är det oktober.. ujujuj vad sommaren har gått fort altså, lite sådär konstigt faktiskt...
vad ska man ha för vinterjacka & vinterskor liksom? känner att jag inte är riktigt redo för det där än, blir väl som förra året, en varm tjocktröja + sneakers hela vintern..

sitter och lyssnar på katdeluna - whine up, för på streeten har vi gjort en dans till den, och den dansen är bara för underbar! mycket höfter, rumpa och sånt, det är verkligen skön, är glad att jag har fått moniqe som danslärare..
först trodde jag inte att hon skulle vara nå bra , men tycker nästan hon är bättre än thomas, fast jag saknar den rena streeten ganska mycket..
+ att på fritiden där jag dansar så har våran danslärare sjukanmälit sig i en hel fucking termin, så vi har fått två nya lärare, den ena är ganska skön och kär house och lite mera street med oss, men den andra är ett fucking jazz-monster x''D
jag hatar jazz!!!! och jag vill bara ha tillbaka min gamla danslärare..

update om vad som händer i helgen(vet att det är lite tidigt, men men):
fredag; först ska jag ewie och kakan tagga till kista och bli sminkade typ :P sen kanske det är filmkväll hos janita!
sen på lördag är det dans (och det är synd, för jag längtar inte lika mycket som jag gjorde förut) sen på kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra..

börjar iallafall 13.00 imorn, och det är skönt as hell, men det är de att maten blir lite fuckad då, eftersom man äter ju frukost när man vaknar, och då är man hungrig när man kommer till skolan. får väl köpa med mig typ en macka eller liknande..

men nu ska jag fortsätta ha lektion (har typ inget att göra) men det är nice ändå haha.

peace out for me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

chill helgen! :)

2008-10-02 @ 17:53:11
Postat av: Anonym

skönt hej då :)

2008-10-02 @ 17:54:26
URL: http://confetti.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej gumman! Saknar er också! Väldigt mycket! Kul att läsa lite om hur ni har d denna termin. Sorry att jag e sjukskriven "en hel fuckin termin" haha, du e skön! Ja, d vart länge..hade mer en gärna haft er men ibland tar omständigheterna över. Men kör hårt så ses vi nästa termin. Jag kommer och kollar på showen iallafall.



puss å kram

Jossan

2008-10-07 @ 12:03:47
URL: http://missdefineme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0