7/9-08

igår var det tjejmiddag, och det var asroligt!
hände en dej grejer som gjorde mig typ lyckligaste tjejen för en sekund :)
och vissa saker som gjorde att jag bara ville sätta mig ner och gråta..

min hund mår inte så bra just nu nämligen, och igår var det täbnkt att han kanske måse avlivas, men som tur var så fick han komma hem idga, och klarar sig ett litet tag till.. fast det är nära nu..
min älskling som jag haft i 16 år <3 kommer snart försvinna ifrån mig.. och det gör mig så otroligt ledsen och besviken på mig själv, att jag inte försökt umgås mer med min lilla simba <3 han kommer alltid finnas i mitt hjärta, och saknade kommer bli så otroligt stor.. jag saknar honom redan.. jag vill inte att de här ska hända, men det är bättre fö honom än att får gå runt och lida.. :/ jag älskar dig simba, och kommer alltid göra, även när du inte finns där för mig <3


btw lyssna in ; http://www.myspace.com/nonsolos , ett bra asgrymma tjejer som spelar på gitarr osh sjunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0