9/9-08

börjar halv 11 idag, är asskönt :)
är redan klar, så väntar på att klockan ska bli runt halv, så jag kan börja gå till bussen ^^
och min första lektion är streeeeet <3 sen är det lunch svenska A x 2 sen projektstöd
så blir nog en nice dag ^^
efter skolan så måste jag plugga som fan, har inte ens börjat med min hälsotext, och den ska vara inne på fredag, aaaah! stressad eller vad? men dom har faktiskt sagt att det gör inte så mycket om den här inte blir den bästa, eftersom det är första projektet någonsin för vissa av oss, och därför förstår dom varför det är lite svårt för vissa.. så det är skönt..

Simba mår lite bättre nu, det är kanske så att han fått epelipsi (stavning?)  och ska få medicin för det, så det är lite skönt iaf.. men nu ska jag göra något annat..

kanske slänger in ett inlägg i skolan :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0