1/2-09

redan februari, fan vad snabbt tiden går, snart är det liksom sommar säkert, haha.
i fredags var jag på en helt okej fest i v-h och det var sötis emma som med mig dit, träffade folk man inte sett på ett tag och hade det roligt! fast när vi skulle åka hem så fick jag någon flipp typ och bölade hela vägen från v-h station till typ edbo skolan haha.. tack till emma som tröstade mig och tobbe som följde mig hem..
igår var jag typ bara på dans, och sen hade jag fan inget annat att göra, och etfersom jag inte har några nummer kunde jag inte smsa/ringa någon typ, så jag gick och la mig klockan 22.00.. fatta :o på en lördag! herremingud..

nu har iaf syrran flyttat in i sin lägenhet, så funderar på att åka dit idag och spendera dagen där ^^
näe nu ska jag äta frukost

puss

Kommentarer
Postat av: emmmi

hihiih så jävla mkt hjälp var jag kanske inte men fan jag försökte iallafall :D <3

2009-02-02 @ 22:22:18
Postat av: MarieAngel

Glöm inte detta ................eftersom du är borta så måste du lämna in i förväg!!!!

Rubrik Balettexamination del 2 (muntlig och skriftlig)

Från Jenny Berkán

Till Estet-Dans-08B-Grupp1 Estet-Dans-08B-Grupp2

Skapad 2009-02-10

På fredag den 13 februari är det balettexamination del 2. (Den fysiska balettexaminationen del 1 sker på torsdag v 11).

Den skriftliga del: (minst 2 A4 sidor dataskrivet) lämnas till Anna-Karin på fredag.

Muntlig del: Varje grupp har 10 minuter på sig att berätta om sin del av baletthistorian/ balettverket och danspersonligheter.

Kom ihåg!! Försenad inlämning av skriftliga delen eller om ni inte gör muntliga delen Godkännes inte!!

Lycka till!! Jenny

2009-02-10 @ 15:03:11
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0