14/1-09

har varit sjukt oaktiv här på bloggen nu..
men det finns andra saker att göra istället för att sitta och blogga :)

I lördags hade några brudar det asnajs hos mig med singstar, twister och tabu haha. :)
men det var roligt faktiskt!

sen i söndags på kvällen kände jag attjag hade ont i magen, kunde inte sova under natten, gick inte till skolan i måndags, fast gick på tisdagen men hade problem med att dansa för magen, gick igår, men inte idag.. vaknade upp av att jag hade fet ont i magen. :/ och det suger, för jag vet inte ens varför jag har ont i magen..

Min piercing mår bra iaf :D den är naaajzzz..

Fast mina kosshörlurar har blivit baxade och jag har slarvat bort mitt presentkort på farsta värt 500 spänn. :/ det är illa.
död åt mig liksom haha. :(

aja, ska typ spela lite age of mythologi nuuuuuue. bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0