15/1-09

wow.. är typ helt utmattad! har ett nytt dansprojekt på g i skolan, balett. och det heter träna träna träna!
så på varje pass har vi lite dans och sen styrka/kondition. och tro mig, det är jooooobbigt!
sen ska vi även börja träna på att gå ner i spagat(?) tror jag det är.. fifan xD haha känner mig som typ världens ovigaste dansare om man jämför med några i min klass, tur att man har tessan så man slipper skämmas :D haha

i helgen blir det nog att vara med ewie före mesta..
sen hade jag så velat köpa något, vad som helst haha, men mitt presentkort på farsta centrum har jag somsagt tappat bort, känner mig som en idiot -.-'

aja, nu ska vi äta kyckling med mozarella och paprika :D asgott!

bye^^

Kommentarer
Postat av: MarieAngel

Mozarella woman...yeeeah!!

2009-01-16 @ 21:04:53
URL: http://marieangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0