9/1-09

redan typ skoltrött.. eller orkar inte med teori, hur kan detta vara möjligt?
plus att vi har ett balettprojekt nu, och balett är typ det jag tycker minst om... men aa..
 väntar just nu på att klockan ska bli typ hel så jag kan börja gå till bussen, sen ere åka tll skolan!
estetisk origentering i två timmar, lunch sen dans i tre. slappt? oja.

och idga har jag även haft min tungpiercing i en vecka :D haha och den läker på fint!
mamma köpte även listerine igår, och jag tror jag ska dö när jag tar det!!
munnen blir typ helt avdommnad och shit, haha det är lite creepy..


aja, ska väl försöka få sista kvarten att gå snabbare :D puss

Kommentarer
Postat av: emma

hihi är jag den enda som inte tycker att listerine gör ont? Lol :P

2009-01-09 @ 16:54:27
Postat av: Kiwi

man vänjer sig vid listerine :D + att ju bättre du borstar ju mindre ont gör det. pågrund av en grej som jag inte orkar förklara nu XD

2009-01-09 @ 17:33:19
URL: http://lezaie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0