I against I

Soon the new day - talib kweli feat. norah jones
mums, lyssna på den!!

jag vill fixa en fet ny design. men kan ju inte :( ngn som vill ge en hjälpande hand?
min ser så mörk och tråkig ut :P



jag har fucking nationella prov imorn!! that sucks...
men ska belöna mig själv med att köpa en assnygg tunika från bikbok, om den finns kvar så att säga.. va i skärholmen idag, men fick konstigt nog inte lägga undan den. :S


imorn blir det pizzahut+bowling för att vi ska fira tessan som fyllde 18 i tisdags, grattis :D

och tack till min söta pojkvän som bjöd mig på en middag ute + skjutsade hem mig, :D

PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Kiwisnusl

Jag kan hjälpa till! :)

2010-04-25 @ 14:48:03
URL: http://lezaie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0