snart helg!

http://www.youtube.com/watch?v=kOaQO3Ti9JI&feature=related   <------ lyssna!!

bäst. så otroligt bra, fin allt. lugnande.
mysig.

på fredag är det nationella prov i engelska reading + listening och svenska b muntligt.
ush muntligt... hatar det..

sen på fredag sticker jag, rickard, mamma + systeryster och firar mormor som fyllt 81!

sen har jag frekin' loov. ska bli så jävla skönt, sen är det vadå.. tre veckor i skolan? sen är det fucking SOMMARLOV!!!!

just nu sitter jag hemma hos min pojkvän och väntar på att han ska bada klart, sedan ska vi ut och städa lite på hans gård. ;D

9 crimes - damien rice. värd en minut och lyssna på, do it!

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0